مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-01سياسي

امیر سرتیپ صباحی فرد مطرح کرد؛دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین افتتاحیه دوره نظری معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است که می توانیم از چراغ راه آن بهره های زیادی ببریم.

- امیر سرتیپ صباحی فرد مطرح کرد؛دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آیین افتتاحیه دوره نظری معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است که می توانیم از چراغ راه آن بهره های زیادی ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین افتتاحیه دوره نظری معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، حجت الاسلام والمسلمین روشندل رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این مراسم با بیان اینکه اقتدار و بالندگی کشور مدیون خون شهیدان است، خاطر نشان کرد: هر کدام از شهدا الگو و اسوه‍های منحصر به فردی برای کشورمان هستند و دفاع مقدس نگینی بخش روشنی از تاریخ ایران اسلامی است که می‍توانیم از چراغ راه آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ صباحی فرد مطرح کرد؛دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است

امیر سرتیپ صباحی فرد مطرح کرد؛دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است