مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-01بين الملل

دسترسی رایگان اعضای کتابخانه های کرمانشاه به پایگاه های اطلاعاتی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از دسترسی رایگان اعضای کتابخانه های این استان به پایگاه های اطلاعاتی کتابخانه ها خبر داد.

- معصومه حسنی خونسار بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امکان دسترسی رایگان به منابع الکترونیکی، پایگاه اطلاعاتی و مقالات فارسی و لاتین ویژه اعضای کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه فراهم شد.

وی با اشاره به کتابخانه های ارائه دهنده این خدمت، افزود: امکان دسترسی به منابع الکترونیکی، پایگاه اطلاعاتی و مقالات فارسی و لاتین در مرحله اول، صرفاً در کتابخانه های علامه طباطبایی و امیر کبیر در شهر کرمانشاه، شهدای محراب در هرسین، علامه دهخدا در قصرشیرین امکان پذیر شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: کتابخانه عمومی علامه مجلسی در سنقر، رشید یاسمی در اسلام آبادغرب، شهید عراقی در کنگاور، وحدت در پاوه، علامه امینی در سرپل ذهاب و کتابخانه عمومی امام صادق (ع) در دالاهو برای دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی مذکور فعال شده و به تدریج تمامی کتابخانه های عمومی واجد شرایط استان کرمانشاه به این پایگاه ها متصل خواهند شد.

وی به خدمات قابل ارائه در کتابخانه های عمومی این استان اشاره کرد و ادامه داد: خدمات مبتنی بر وب به ویژه دسترسی به منابع الکترونیکی، پایگاه اطلاعاتی و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی رایگان اعضای کتابخانه های کرمانشاه به پایگاه های اطلاعاتی

دسترسی رایگان اعضای کتابخانه های کرمانشاه به پایگاه های اطلاعاتی