مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-01پزشكي

«کرونا» تلنگری برای بیداری مدیران کبودراهنگ بود


کرونا، ویروسی است که مدیران کبودراهنگ را از خواب بیدار کرد و ارتقاء تجهیزات پزشکی را در این شهرستان را به ارمغان آورد به طوریکه سال 99 را باید سال کارنامه درخشان و طلایی بهداشت و درمان کشور از جمله شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ نامید.

- ایسنا/همدان کرونا، ویروسی است که مدیران کبودراهنگ را از خواب بیدار کرد و ارتقاء تجهیزات پزشکی را در این شهرستان را به ارمغان آورد به طوریکه سال 99 را باید سال کارنامه درخشان و طلایی بهداشت و درمان کشور از جمله شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودراهنگ نامید.

شهرستان کبودراهنگ دارای یک بیمارستان با 78 تخت فعال، چهار مرکز درمانی شهری، 12 مرکز درمانی روستایی، 90 خانه بهداشت فعال و چهار مرکز فوریت پزشکی است که این مراکز به 143 هزار و 171 نفر جمعیت در سه شهر کبودراهنگ، شیرین سو و گل تپه و سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه و 10 دهستان و 128 آبادی خدمات ارائه می دهند که حدود 13.

9 درصد دهستان های استان و 11.

6 درصد از روستاهای دارای سکنه استان در این شهرستان قرار دارند.

بد نیست در اینجا معرف مهمترین مؤسسه تحقیقاتی استان کشور یعنی مؤسسه انستیتو پاستور روستای اکنلو نیز باشیم، انستیتوپاستور ایران که مؤسسه ای تحقیقاتی است و در سال 1299 در حوزه بیماری های نوپدید و بازپدید در روستای اکنلو بخش شیرین سو شهرستان کبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا» تلنگری برای بیداری مدیران کبودراهنگ بود

«کرونا» تلنگری برای بیداری مدیران کبودراهنگ بود