مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-01سياسي

پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج گفت: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است.

- کرج - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج گفت: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را روز تجدید میثاق با شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا با تأسی از امام حسین علیه السلام، درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را با ما آموختند و درراه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان فشانی کردند و حماسه ای جاودانه آفریدند.

وی هدف از بزرگداشت روز شهدا را نهادینه کردن این روز در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزشهای انقلاب و ادامه راه این کبوتران خونین بال است.

ترویج ارزشهای انقلاب، ترویج منش و راه شهدا در جامعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهدافی است که در 22 اسفند باید بدان پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج

پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج