مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-01سياسي

فتحی: کم لطفی رییس شبکه بهداشت گچساران به همکاری هلال احمر


رییس جمعیت هلال احمر گچساران با بیان اینکه کم لطفی رییس شبکه بهداشت است که از هلال احمر انتقاد می کند، گفت: تا جایی که است ما به دنبال شبکه بهداشت می گردیم .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از گچساران، علی فتحی  در نشست ستاد مقابله با به صورت رایگان در مرکز شهر و ادارات گچساران  است  که توسط داوطلبان جمعیت هلال گچساران صورت می گیرد.

 در ادامه معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: نیروهای بهداشت همچنان پای کار هستند و ما باید تلاش کنیم که وضعیت و شرایط شهرستان   بدتر نشود.

 سید امین رضایی با بیان اینکه  نیروهای هلال احمر پا به پای شبکه بهداشت پای کار هستند، افزود: در دستور العمل جدید وظیفه هر دستگاه مشخص شده است.

 معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان گروه  شغلی که در رسته گروه 3و4  قرار داارند تعطیل هستند.

 رضایی با انتقاد از کم کاری برخی مدیران گچساران در جلوگیری از برگزاری مراسمات و همایش ها گفت: متاسفانه متاسفانه یک سری همایش ها از سوی دستگاه های اجرایی برگزار می شود که انتظار می رود ادارات همکاری داشته باشند و از برگزاری این گونه همایش ها موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتحی: کم لطفی رییس شبکه بهداشت گچساران به همکاری هلال احمر

فتحی: کم لطفی رییس شبکه بهداشت گچساران به همکاری هلال احمر