مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-01حوادث

کشف بیش از دوتن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری 4 قاچاقچی


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر، دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و63 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، توسط اعضای یک باند مسلح از شهرستان ایرانشهر به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که حوالی یکی از روستاهای شهرستان مذکور بوسیله یک دستگاه پژو پارس و 2 دستگاه پژو 405 در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رؤیت کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین، بدون توجه به دستور ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و برای فرار از محل، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کردند.

وی بیان داشت: با مقابله به مثل جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر و شدت گرفتن درگیری، قاچاقچیان که توان مقاومت در برابر آتش پرحجم پلیس را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از دوتن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری 4 قاچاقچی

کشف بیش از دوتن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری 4 قاچاقچی