مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-01حوادث

انهدام 111 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای امسال


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام 111 باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 71 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام 111 باند قاچاق مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 71 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

سردار ناصر فرشید، امروز دوشنبه 11 اسفند به خبرنگاران گفت: یکی از مأموریت های پلیس، مبارزه با مواد مخدر است و طی 6 عملیات جداگانه در چند روز گذشته بیش از یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: طی این عملیات ها، مأموران هشت دستگاه خودرو را متوقف و 14نفر قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به محدودیت های تردد براساس تصمیمات کرونا، بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد استانی کرونا، پلیس با مالکان خودروهایی که از ساعت 21 تا 3 صبح در تمام شهرهای استان تردد کنند، برخورد قانونی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 111 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای امسال

انهدام 111 باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای امسال