مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-01فرهنگي

معرفی برندگان «گلدن گلوب 2021»/ مراسمی بدون حضور برندگان!


در بخش سینمایی «سرزمین آواره ها» ساخته «کلویی ژائو» در حالی دو جایزه اصلی بهترین فیلم درام و کارگردانی را به خود اختصاص داد که فیلم «منک» ساخته «دیوید فینچر» که در شش شاخه نامزد بود، - در بخش سینمایی سرزمین آواره ها ساخته کلویی ژائو در حالی دو جایزه اصلی بهترین فیلم درام و کارگردانی را به خود اختصاص داد که فیلم منک ساخته دیوید فینچر که در شش شاخه نامزد بود، موفق به دریافت هیچ جایزه ای نشد.

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 2021 به صورت مجازی برگزار شد و برندگان خود را شناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از ورایتی، هفتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب به کار خود خاتمه داد و برندگانش را معرفی کرد.

در این مراسم که به صورت مجازی برگزار شد و همه نامزدها از منزل خود برنامه را دنبال می کردند، کلویی ژائو به عنوان دومین کارگردان زن برگزیده در تاریخ گلدن گلوب نام خود را ثبت کرد.

وی برای سرزمین آواره ها این موفقیت را کسب کرد و این جایزه را هم به فهرست جوایز متعددی که در سال جاری دریافت کرده است افزود.

در بخش سینمایی سرزمین آواره ها ساخته کلویی ژائو در حالی دو جایزه اصلی بهترین فیلم درام و کارگردانی را به خود اختصاص داد که فیلم منک ساخته دیوید فینچر که در شش شاخه نامزد بود، موفق به دریافت هیچ جایزه ای نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان «گلدن گلوب 2021»/ مراسمی بدون حضور برندگان!

معرفی برندگان «گلدن گلوب 2021»/ مراسمی بدون حضور برندگان!