مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-01حوادث

آتش نشانی چه توصیه هایی برای بانوان دارد


رعایت موارد ایمنی هنگام خانه تکانی سبب می شود بی خطر از این ایام که می تواند حادثه ساز باشد، عبور کنیم.

- ایسنا/زنجان مسئول آتش نشانی خرم دره گفت: رعایت موارد ایمنی هنگام خانه تکانی سبب می شود بی خطر از این ایام که می تواند حادثه ساز باشد، عبور کنیم.

کیارش نظری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه ساله در اسفندماه ایرانیان برای استقبال از فصل بهار و برگزاری عید نوروز به خانه تکانی می پردازند، اظهار کرد: این سنت در مواردی باعث آسیب های جدی به اعضای خانواده می شود که با رعایت نکات ایمنی می توان از این آسیب ها پیشگیری کرده و سال نو را بدون حادثه جشن گرفت.

وی با بیان اینکه در خانه تکانی و در زمان نظافت خانه و استفاده از نردبان و یا چهارپایه باید از سطح اتکایی آن با زمین کاملاً مطمئن بوده و از نوع استاندارد و نردبان دوطرفه استفاده شود، عنوان کرد: از شست وشوی پرده، کف آشپزخانه، حمام و غیره که آلوده به مواد روغنی می شود، توسط موادی مانند بنزین که سریع آتش می گیرد، جداً خودداری کرد.

این مسئول با یادآوری این مطلب که از قرار دادن مواد شوینده مانند وایتکس، جوهر نمک و غیره در روی زمین و در دسترس کودکان باید جداً خودداری و در حد استاندارد از آن ها استفاده کرد، ادامه داد: در زمان پاک کردن شیشه و پنجره های منزل نیز باید احتیاط کرده و از رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی چه توصیه هایی برای بانوان دارد

آتش نشانی چه توصیه هایی برای بانوان دارد