مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-01اجتماعي

برنامه های هفته منابع طبیعی اعلام شد


سال جاری نیز هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفندماه برگزار می شود و طی این هفته علاوه بر کاشت نهال از نقشه به روز شده پوشش گیاهی کشور رونمایی و پارک آبخیز «دره گردو» افتتاح می شود.

- سال جاری نیز هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفندماه برگزار می شود و طی این هفته علاوه بر کاشت نهال از نقشه به روز شده پوشش گیاهی کشور رونمایی و پارک آبخیز دره گردو افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان متولی مراسم هفته منابع طبیعی، امسال برنامه های خود را با رعایت پروتکل بهداشتی در دست اجرا دارد.

امروز( 11 اسفندماه) دکتر مسعود منصور - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور - به همراه دکترعلی دارابی - معاون امور استان های سازمان صدا و سیما - در برنامه ای مشترک و به صورت ویدئوکنفرانس با مدیران کل صدا و سیما و منابع طبیعی کشور از اهمیت منابع طبیعی و صیانت از جنگل ها، مراتع و درختکاری سخن خواهند گفت.

فردا (12 اسفندماه) رییس سازمان جنگل ها با تعداد اندکی از کارکنان در مرقد حضرت امام ( ره) حضور می یابد و در آستانه هفته منابع طبیعی با کاشت نهال در محوطه صحن بار دیگر با آرمان های حضرت امام (ره) تجدید میثاق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته منابع طبیعی اعلام شد

برنامه های هفته منابع طبیعی اعلام شد