مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-01حوادث

کاهش 67درصدی جرایم عنف در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 67درصدی جرایم عنف در گیلان خبر داد و گفت: استان گیلان در طرح اراذل و اوباش در کشور نمونه و مورد تقدیر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی ظهر امروز در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان رشت (طرح فجر) در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان اظهار کرد: از همکاری و تعامل رسانه ها با نیروی انتظامی در طول این 11 ماه گذشته تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه حاصل تعاملی که بین رسانه و ناجا است امنیتی مطلوب خواهد بود، افزود: امیدواریم مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی باشند تا این مسیر را تا انتهای سال ادامه دهیم.

  فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه پاکسازی مناطق آلوده بیشترین دغدغه مردم در حوزه سارقین و خرده فروشان و از اولویت های نیروی انتظامی است، گفت: دیروز در پنج شهرستان پاکسازی داشتیم که با رصد اطلاعاتی و اشرافیتی که داشتیم بازخورد خوب در استان شاهد بودیم.

ملکی با تأکید بر با هم افزایی همه فرماندهان شهرستان برای پاسخگویی به مردم بیان کرد: مردم باید بدانند تمامی تلاش پلیس در جهت رضایت حداکثری مردم استان است.

  وی با بیان اینکه در پاکسازی پنج شهرستان استان در حوزه مواد مخدر 90 کیلو کشفیات و 116 نفر دستگیری داشتیم، تصریح کرد: تعداد زیادی سلاح سرد و گرم در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 67درصدی جرایم عنف در گیلان

کاهش 67درصدی جرایم عنف در گیلان