مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-01فرهنگي

پاتوق فیلم کوتاه در سینما هویزه مشهد برگزار می شود


مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: در صورت پایداری شرایط کرونا سال آینده پاتوق فیلم کوتاه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: در صورت پایداری شرایط کرونا سال آینده پاتوق فیلم کوتاه در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار می شود.

سیدوحید حسینی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با برگزاری پاتوق های فیلم کوتاه، اظهار کرد: هر ساله جلسات هفتگی فیلم و عکس را در پاتوق های فیلم برگزار می کنیم و از فیلم های کوتاه رونمایی انجام می دهیم، اما متأسفانه امسال نتوانستیم در این خصوص فعالیتی داشته باشیم؛ چراکه سینماها تعطیل بود و با توجه به شیوع بیماری کرونا شرایط سختی را تجربه می کردیم.

وی ادامه داد: با این حال امسال توانستیم به صورت محدود، سه پاتوق فیلم برگزار کنیم و از فیلم های کوتاه رونمایی به عمل آوریم، اما از سال آینده در صورت پایداری شرایط کرونا رویه سابق خود را در پیش می گیریم و پاتوق های فیلم را با جدیت بیشتری برگزار خواهیم کرد.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه تمام سینماها به دنبال این هستند که انجمن سینمای جوانان پاتوق هایش را در سینماهای آن ها برگزار کند.

سال گذشته با سینمای ویلاژتوریست همکاری داشتیم و امسال نیز مدیران این سینما لطف داشتند و پیگیر این موضوع بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتوق فیلم کوتاه در سینما هویزه مشهد برگزار می شود

پاتوق فیلم کوتاه در سینما هویزه مشهد برگزار می شود