مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-01حوادث

کشف 24 تن نهاده های دامی احتکار شده در زنجان


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 24 تن نهاده های دامی احتکار شده به ارزش 2 میلیارد و 300 میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

-  ایرج خانی پور  در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر احتکار نهاده های دامی در دو انبار در شهر زنجان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی به محل های مورد نظر اعزام و در بازدید از این دو انبار 24 تُن انواع نهاده دامی که از مدت ها قبل نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: ارزش کالاهای احتکار شده مکشوفه طبق نظر کارشناسان مربوطه، 2 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

  خانی پور از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 وی در ادامه از کشف 10 هزار عدد انواع مواد محترقه در خدابنده خبر داد و گفت: طرح کنترل و بازدید از موران کلانتری11 شهرستان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 تن نهاده های دامی احتکار شده در زنجان

کشف 24 تن نهاده های دامی احتکار شده در زنجان