مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-01فرهنگي

بخاطر خرج زن و بچه ام نقش های معمولی را بازی کردم!


بالاخره هر آدمی دخل و خرج دارد، یک بازیگر هم هزینه هایی دارد که باید مثل سایر مردم از محلی تامین شود، من خودم هم می دانم شاید گاهی در آثار شاخصی بازی نکرده ام اما بالاخره باید خرج زن و بچه ام را بدهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، نادر سلیمانی پیرامون حضورش در فیلم سینمایی گیج گاه گفت: به شخصه حضور در این فیلم را بی نهایت دوست داشتم، صادقانه در ابتدا فکر نمی کردم این فیلم تا این حد خوش ساخت شود اما بعد از اینکه اثر را در جشنواره فیلم فجر دیدم متوجه شدم که به واقع جای چنین اثری در سینمای ایران خالی بوده است.

وی در همین راستا ادامه داد: فیلم را دوست داشتم به همین خاطر در آن حضور پیدا کردم، برای من کوتاهی و بلندی نقش مهم نیست زیرا اهل متر کردن دیالوگ و نقش نیستم، وقتی در اثری حاضر می شوم تمام خودم را می گذارم و در این فیلم هم با انرژی کامل حاضر شدم.

بازیگر فیلم سینمایی گیج گاه در همین رابطه اضافه کرد: البته فیلم می توانست کاملتر باشد و تا آنجا که متوجه شدم پیش از حضور در جشنواره بخش هایی از اثر حذف شده بود، به شخصه امیدوارم همیشه تمام آنچه کارگردان مد نظر دارد روی پرده سینما نقش ببندد.

وی با اشاره به علاقه خود به حضور در آثار جدی تاکید کرد: من به شدت دوست دارم سینمای جدی را تجربه کنم، اما همه این ها به فیلمنامه، کارگردانی و نقشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاطر خرج زن و بچه ام نقش های معمولی را بازی کردم!

بخاطر خرج زن و بچه ام نقش های معمولی را بازی کردم!