مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-01حوادث

توقیف محموله 30 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در اراک


فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در ادامه طرح های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در همکاری اطلاعاتی با پلیس استان قزوین از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل پارچه قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند.

وی بیان کرد: در عملیاتی کامیون و خودروی سواری که با این خودرو در جابجایی این محموله قاچاق همکاری داشت، متوقف و در بازرسی از خودروی کامیون تعداد 1000 طاقه پارچه و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در حدود 30 میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: شهروندان به منظور اثربخشی هر چه بهتر طرح های مبارزه با پدیده قاچاق، می توانند در صورت مشاهده و اطلاع از این گونه فعالیت ها، موضوع را برای بررسی تخصصی، از طریق سامانه تلفنی 11


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله 30 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در اراک

توقیف محموله 30 میلیارد ریالی پارچه قاچاق در اراک