مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-01حوادث

جریمه 14 هزار خودرو از ابتدای اجرای محدودیت های ترددی در فومن


فرمانده انتظامی فومن با اشاره به عدم رعایت ساعت منع تردد شبانه از سوی شهروندان، گفت: تاکنون 14 هزار خودرو جریمه شده اند.

- سرهنگ عباس حقیقی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه شهروندان فومنی محدودیت های ترددی شبانه را جدی نگرفته اند، گفت: در صورت نیاز به تردد ضروری باید برگه تردد دریافت کنند.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه بر اساس قانون مرجع صدور برگه تردد پلیس راهور است، تصریح کرد: از ابتدای اجرای محدودیت های شبانه تاکنون 14 هزار خودرو در شهرستان فومن اعمال قانون شده اند.

وی در ادامه به برخی آمارهای در حوزه انتظامی شهرستان فومن اشاره و با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش 13 درصدی سرقت هستیم، گفت: کشفیات نیز در این بخش در شهرستان فومن افزایش یافته و در زمینه سرقت های مهم نیز این آمار به 20 درصد می رسد.

سرهنگ حقیقی نیا با اشاره به اینکه در حوزه مواد مخدر در مقایسه با سال گذشته 32 درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم، اضافه کرد: در زمینه سلاح های غیر مجاز نیز شاهد رشد 48 درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اجرا و ابلاغ اوراق قضایی 227 درصد افزایش ثبت ابلاغ داشته ایم، تصریح کرد: 17 هزار و 403 مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ثبت شده که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 14 هزار خودرو از ابتدای اجرای محدودیت های ترددی در فومن

جریمه 14 هزار خودرو از ابتدای اجرای محدودیت های ترددی در فومن