مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 اسفند 1399 ساعت 04:502021-03-01فرهنگي

«زنان لجمن» روی میز تدوین


فیلم کوتاه «زنان لجمن» به کارگردانی زیور حجتی که در اصفهان و دولت آباد فیلم برداری شده، اکنون مرحله تدوین را پشت سر می گذراند.

- ایسنا/اصفهان فیلم کوتاه زنان لجمن به کارگردانی زیور حجتی که در اصفهان و دولت آباد فیلم برداری شده، اکنون مرحله تدوین را پشت سر می گذراند.

زیور حجتی با اعلام این خبر به ایسنا گفت: فیلم نامه زنان لجمن سال 1397 در مرحله دوم جشنواره سراسری چهل سال، چهل فیلم به عنوان بهترین فیلم نامه انتخاب شد و قرار بود تولید آن همان زمان آغاز شود اما تغییر مدیر نهاد حامی، کار را تحت تأثیر قرار داد و با وجود همه پیگیری ها فیلم ساخته نشد.

وی خاطر نشان کرد که این مسائل ضرر زیادی به فیلم سازان وارد می کند و اگر آن ها انگیزه و پیگیری لازم را نداشته باشند، در دم کارشان متوقف می شود.

این کارگردان که فیلم گلوله های تعمید او، به تازگی به جشنواره های فیلم آمریکا، برمن آلمان و بیستون انگلیس راه پیداکرده، گفت: ای کاش، نهادهای حامی اجازه بدهند که فیلم سازان، نگاه های فردی خود را حفظ کنند.

حجتی، درباره فیلم زنان لجمن توضیح داد: آذرماه سال 1398 فیلم نامه این فیلم را برای شرکت در جلسه پیچینگ انجمن سینمای جوانان استان اصفهان ارسال کردم که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جلسه اردیبهشت ماه 1399 برگزار و خوشبختانه تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زنان لجمن» روی میز تدوین

«زنان لجمن» روی میز تدوین