مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 21:202021-02-28سياسي

مشمولان بالای یک سال غیبت در استان محل سکونت خود خدمت کنند


معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی کردستان گفت: در چند سال اخیر، مشکلاتی برای جوانان به وجود آمد که موجب شد نتوانند نسبت به خدمت به سربازی خود اقدام کنند که در این راستا امسال تدابیری اندیشیده شد تا مشمولان بالای یک سال غیبت در استان محل سکونت خود خدمت کنند.

- ایسنا/کردستان معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی کردستان گفت: در چند سال اخیر، مشکلاتی برای جوانان به وجود آمد که موجب شد نتوانند نسبت به خدمت به سربازی خود اقدام کنند که در این راستا امسال تدابیری اندیشیده شد تا مشمولان بالای یک سال غیبت در استان محل سکونت خود خدمت کنند.

سرهنگ علی مجیدی، در بازدید از خبرگزاری ایسنا کردستان اظهار کرد: در این برهه زمانی، رسانه ها حرف اول را می زنند، چراکه با مطرح کردن درد و مشکلات جامعه و انتقال آن به مسئولان، درصدد رفع مشکلات مردم بر می آیند.

وی با اشاره به اینکه اعزام مشمولان خدمت و تأمین نیروی انسانی سراسر کشور از وظایف نظام وظیفه عمومی بوده است، افزود: تأمین امنیت کشور یکی از اولویت های اصلی ما در وظیفه عمومی بوده است، چراکه بخشی از امنیت داخلی بر عهده سربازان وظیفه عمومی بوده است.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی کردستان بیان کرد: مشمولان وظیفه عمومی از سن 18 سالگی باید نسبت به اعزام به خدمت خود تعیین تکلیف کنند، چراکه در غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان بالای یک سال غیبت در استان محل سکونت خود خدمت کنند

مشمولان بالای یک سال غیبت در استان محل سکونت خود خدمت کنند