مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 20:552021-02-28سياسي

برخی مؤسسات کنکور مانع اجرای قانون می شوند


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مؤسسات کنکور باعث رقابت منفی در بین آحاد مردم شده و بعضی از خانواده ها هزینه های نجومی به این مؤسسات پرداخت می کنند تا فرزندانشان روی فلان صندلی در فلان دانشگاه بنشینند که باید چنین کاسبی هایی را تعطیل کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت در رابطه با حذف کنکور و آسیب هایش، اظهار کرد: موضوع حذف کنکور سالیان سال است که در کشور مطرح است و به نظر می رسد یکسری مؤسسات به دلیل منافعی که دارند راضی به حذف کنکور نمی شوند و گردش مالی 30-20 هزار میلیارد تومانی در سال دارند.

  وی افزود: اینگونه مؤسسات که جیبشان را از این مسیر پُر کرده اند گاه با پیامک های انبوهی که به نمایندگان و مسؤولان می دهند و حتی برخی مواقع با اجیر کردن رسانه ها، اجازه نمی دهند که موضوع کنکور سروسامان پیدا کند.

  عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حذف کنکور یک قانون است و دولت باید نص قانون متأسفانه اجرای قانون حذف کنکور را به تعویق انداخته است.

  سلیمی عنوان کرد: امروزه کنکور هزینه های سنگینی بر دوش خانواده ها تحمیل می کند.

برخی مؤسسات آموزشی با چاپ کتاب های خاص کمک آموزشی و فضاسازی به دانش آ موزان القا می کنند که اگر برای ورود به کنکور از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مؤسسات کنکور مانع اجرای قانون می شوند

برخی مؤسسات کنکور مانع اجرای قانون می شوند