مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:452021-02-28اجتماعي

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت الزامی است.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده سی سخت الزامی است.

کیامرث حاجی زاده در نشست کارگروه زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زلزله سی سخت افزود: استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد و با کیفیت در بازسازی و نوسازی ساختمان های آسیب دیده از زلزله سی سخت، الزامی است.

وی تصریح کرد: کیفیت مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که به همراه شرایط ساختگاهی، طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر در دوام و آسیب پذیری ساختمان ها نقش بسزایی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استفاده از مصالح ساختمانی با کیفیت و استاندارد می تواند باعث افزایش طول عمر و مقاومت ساختمان ها در مقابل زلزله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت

لزوم استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در بازسازی مناطق زلزله زده سی سخت