مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-28اجتماعي

روایت تدریس ایثار و انسانیت درنیمه های شب/ معلمی که ناجی جان دانش آموزش شد


ندا اسپنانی شش سال است که دردوره ابتدایی تدریس می کند؛ وی از روش های متنوعی در دوران کرونا برای تدریس خود استفاده کرده است؛ ماجرای نیمه شب یکی ازشب های پاییز ومشکلی است که برای دانش آموز کلاسش نیما پیش آمده بود شنیدنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، ندا اسپنانی فارغ التحصیل رشته دبیری علوم تجربی است وشش سال است که دردوره ابتدایی تدریس می کند؛ وی از روش های متنوعی در دوران دچار مشکل شده و تنفسش کاملا به مشکل برخورده است.

خانم اسپنانی هم سریعا موضوع را با همسرش مطرح کرده و پس ازساعت ها تلاش ساعت حدودیک نیمه شب، با تهیه  کپسول اکسیژن به کمک او می رود؛ لب های نیما سیاه شده و نفس هایش به شماره افتاده بودومادر نیما، معلم او را ناجی جانش می داند؛ او همچنین تاکید می کند معلم نیما با تلاش های شبانه روزی خود برای تمام دانش آموزانش ،فراتر از وظایف ومسؤولیت هایش عمل می کند.

اسپنانی، نیما رادانش آموزی توانا می داند که با وجود بیماری خود و مادر و مشکلات دیگر، تمام تلاش خود را انجام می دهد و هروقت نیما به دلیل مشکلاتش از درس عقب می افتد، معلم مهربان او با حضوردرمنزل به شکل حضوری به نیما تدریس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تدریس ایثار و انسانیت درنیمه های شب/ معلمی که ناجی جان دانش آموزش شد

روایت تدریس ایثار و انسانیت درنیمه های شب/ معلمی که ناجی جان دانش آموزش شد