مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:552021-02-28سياسي

معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد


حجت الاسلام مجتبی محمدی به عنوان معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مراسم معارفه معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار و حجت الاسلام مجتبی محمدی به عنوان معاون مطالبه گری این ستاد معرفی شد.

همه مردم باید پای کار امربه معروف و نهی از منکر بیایند حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در این مراسم گفت: زمانی می توانیم بگوییم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شده که همه اقشار مردم پای کار بیایند و این واجب الهی به یک گفتمان مرسوم تبدیل شود.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه اظهار داشت: باید کوچه به کوچه و محله به محله مسئله امر به معروف و نهی از منکر برای مردم تبیین و یک تشکل بزرگ مردمی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در فضاهای تیره و تار واجب الهی احیا نمی شود، گفت: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر لحن صحبت بسیار مهم است و باید تذکرات به صورت محبت آمیز و با نیت کمک و اصلاح مطرح شده و از چالش، نزاع و درگیری پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد

معاون مطالبه گری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد