مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:302021-02-28اقتصادي

افزایش 400 متری مربعی زیربنای کتابخانه های شهرستان رزن


با بهره برداری از کتابخانه شهدای گمنام شهرستان رزن 400 متر مربع به زیربنای کتابخانه های عمومی این شهرستان اضافه شده است.

- همدان_فرماندار شهرستان رزن گفت: با بهره برداری از کتابخانه شهدای گمنام شهرستان رزن 400 متر مربع به زیربنای کتابخانه های عمومی این شهرستان اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا سلامتی امروز یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان از افزایش زیر بنای کتابخانه های عمومی شهرستان رزن به 2 هزار و 394 متر مربع خبر داد و گفت: هم اکنون 7 کتابخانه عمومی در شهرستان رزن در حال فعالیت است که در تلاش هستیم با تأمین اعتبار مورد نیاز کتابخانه سیار را برای روستاها راه اندازی کنیم.

وی گفت: در شهرستان رزن 3 هزار نفر عضو فعال کتاب خوان وجود دارد که در صورت راه اندازی کتابخوانه سیار این میزان قطعاً افزایش خواهد یافت.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رزن هم با اشاره به 4 روستا با جمعیت بالای 2 هزار نفر در شهرستان رزن گفت: در صورت تأمین فضای کتابخانه در این روستاهای اداره نهاد کتابخانه های عمومی تجهیز و راه اندازی کتابخانه ها را انجام خواهد داد.

وی از شرکت بیش از 4 هزار و 441 نفر در شهرستان رزن در جشنواره رضوی کتابخوانی که به صورت آنلاین برگزار شد خبر داد و افزود: این جشنواره در 4 محور پویش کتابخانی مجازی 4 گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 400 متری مربعی زیربنای کتابخانه های شهرستان رزن

افزایش 400 متری مربعی زیربنای کتابخانه های شهرستان رزن