مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 16:152021-02-28سياسي

جمع آوری تاکنون 66 هزار یادگاری شهدای یزدی در دارالعباده


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با بیان این که قرار است اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای استان 10 فروردین ماه 1400 برگزار شود، گفت: تاکنون بیش از 66 هزار مورد از آثار شهدای هشت سال دفاع مقدس دارالعباده در استان یزد جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام و المسلمین عباس زارع زاده در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که به ریاست استاندار و با حضور مدیران کل استان برگزار شد، با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: خوشبختانه امسال استان یزد میزبان دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده بوده و تاکنون اقدامات مثال زدنی زیادی به نیابت از شهدا در سطح استان انجام شده است.

وی رویکرد دومین کنگره شهدای دارالعباده را جمله اقدامات حائز اهمیت در استان دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است اجلاسیه این کنگره ملی که با محوریت محرومیت زدایی در دستور کار است، 10 فروردین ماه 1400 در استان یز برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزاری اولین کنگره بزرگداشت بانوان شهید و جانباز یزدی را از جمله اقدامات انجام شده در دارالعباده دانست و با بیان این که در کشور 17 هزار بانوی شهیده و آزاده وجود دارند، گفت: از این تعداد 26 بانوی شهید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تاکنون 66 هزار یادگاری شهدای یزدی در دارالعباده

جمع آوری تاکنون 66 هزار یادگاری شهدای یزدی در دارالعباده