مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-28سياسي

بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت اظهار داشت: - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بیش ترین حمایت را در مجلس از مردم سی سخت خواهیم داشت، گفت: بازسازی مدارس در این مناطق باید در اولویت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نادری، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت اظهار داشت: در بازدید از مناطق زلزله زده شهر سی سخت متوجه میزان خسارات وارد شده به منازل شدیم و در مجلس شورای اسلامی تمام سعی خود را برای حمایت از این مردم به کار خواهیم بست.

نادری افزود: با توجه به اینکه هم اکنون در مجلس شورای اسلامی فصل بودجه است و نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس پیشنهاد ردیف بودجه برای شهرستان زلزله زده دنا را پیشنهاد داده و به ثبت رسیده است و سعی خواهیم کرد این ردیف بودجه لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد ردیف بودجه جداگانه در مجلس برای کمک به منطقه زلزله زده سی سخت عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم پرداختن به مسائل آموزشی در مناطق زلزله زده دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد

بازسازی مدارس در مناطق زلزله زده سی سخت باید در اولویت قرار بگیرد