مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-28اجتماعي

ورود دو سامانه بارشی جدید به ایران


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود دو سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: از بعد ازظهر امروز یکشنبه 10 اسفند به تدریج با ورود سامانه ای از جنوب غرب کشور در استان های خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و ایلام وقوع رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی فردا با گسترش و تقویت این سامانه بارشی علاوه بر این مناطق در استان های اصفهان، یزد، فارس، شمال استان کرمان، جنوب خراسان رضوی و بخش هایی از خراسان جنوبی بارش خواهیم داشت.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در سواحل این دریا کاهش دما، مواج شدن و بارش پیش بینی می شود، گفت: در اواخر وقت روز دوشنبه در شمال غرب کشور نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، شدت بارش طی فردا در زاگرس مرکزی شامل شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس خواهد بود.

وی در ادامه گفت: طی روز سه شنبه با گذر موجی از نوار شمالی کشور در برخی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، شرق و شمال شرق کشور و در استان های مرکزی، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دو سامانه بارشی جدید به ایران

ورود دو سامانه بارشی جدید به ایران