مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-28سياسي

جزییات مصوبات مجلس برای نرخ اینترنت در سال آینده/ رفع ابهام از تعرفه اتصال به «شاد»


عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات مصوبات مربوط به قیمت اینترنت در سال 1400 گفت: نرخ اتصال به سامانه آموزش مجازی «شاد»، - عضو هیأت رییسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات مصوبات مربوط به قیمت اینترنت در سال 1400 گفت: نرخ اتصال به سامانه آموزش مجازی شاد ، رفع ابهام شد.

مجتبی رضاخواه در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد مصوبات مربوط به قیمت اینترنت برای سال آینده مطابق با بررسی های قانون بودجه 1400 گفت: بررسی قوانین مربوط به قیمت اینترنت در بودجه از هفته گذشته در مجلس آغاز شد و هفته گذشته نیز از این بابت یک سری مصوبات داشتیم.

وی گفت: مطابق با مصوبه مجلس، درآمد دولت در سال 1400 از محل حق الامتیاز و حق السهم اپراتورهای ارتباطی و مخابراتی به میزان 10 درصد افزایش پیدا می کند.

ما به دنبال آن هستیم که این افزایش درآمد، صرف ایجاد زیرساخت، توسعه زیرساخت و توسعه شبکه های مرتبط با تلفن همراه شود.

از سوی دیگر، مطابق با مصوبه مجلس، قیمت اینترنت برای سال آینده افزایش پیدا نخواهد کرد و هر گونه افزایش تعرفه اینترنت غیرقانونی است.

رضاخواه ادامه داد: برای حمایت از محتوای داخلی و پیام رسان های بومی، کاهش قیمت اتصال به پیام رسان های داخلی را نیز در دستور کار قرار دادیم و بر اساس آنچه که روز گذشته در مجلس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصوبات مجلس برای نرخ اینترنت در سال آینده/ رفع ابهام از تعرفه اتصال به «شاد»

جزییات مصوبات مجلس برای نرخ اینترنت در سال آینده/ رفع ابهام از تعرفه اتصال به «شاد»