مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28بين الملل

میدل ایست آی: مشاوران بایدن، مانع تحریم بن سلمان شدند


سردبیر میدل ایست آی در مقاله ای فاش کرد که برخی مشاوران جو بایدن با امارات در ارتباط هستند و در مجازات نشدن ولیعهد عربستان در پی انتشار گزارش سیا درباره قتل جمال خاشقجی نقش دارند.

- سردبیر "میدل ایست آی " در مقاله ای فاش کرد که برخی مشاوران جو بایدن با امارات در ارتباط هستند و در مجازات نشدن ولیعهد عربستان در پی انتشار گزارش سیا درباره قتل جمال خاشقجی نقش دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید هرست، سردبیر روزنامه میدل ایست آی در مقاله ای نوشت: برخی مشاوران جو بایدن، رییس جمهور آمریکا با امارات ارتباط دارند.

این مشاوران همان کسانی هستند که در تحریم نشدن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به دلیل دست داشتنش در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی که در کنسولگری عربستان در استانبول ترور شد، نقش داشتند.

هرست در این گزارش درباره ارتباط برت مک گورک که اخیرا به عنوان هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا تعیین شده و باربارا لیو، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی با امارات و محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی صحبت می کند.

هرست گفت: این افراد به بایدن توصیه کردند که تحریم هایی را علیه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان اعمال نکند که مانع دستیابی وی به ویزای ورود به آمریکا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدل ایست آی: مشاوران بایدن، مانع تحریم بن سلمان شدند

میدل ایست آی: مشاوران بایدن، مانع تحریم بن سلمان شدند