مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-28سياسي

آیین بزرگداشت کاتب بزرگ قرآن در رمضان 1400 برگزار می شود


طبق اعلام رییس دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در فارس مراسم بزرگداشت استاد محمد نعمتی، کاتب بزرگ قرآن عصر حاضر به همت این دبیرخانه و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان در 19 اردیبهشت ماه سال 1400 مصادف با 16 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس طبق اعلام رییس دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در فارس مراسم بزرگداشت استاد محمد نعمتی، کاتب بزرگ قرآن عصر حاضر به همت این دبیرخانه و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان در 19 اردیبهشت ماه سال 1400 مصادف با 16 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

جابر مهدی یار یکشنبه 10 اسفند در دیدار استاد محمد نعمتی، کاتب بزرگ قرآن از انجام برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم پاسداشت استاد نعمتی در روز 19 اردیبهشت ماه 1400 مصادف با 16 رمضان سال قمری جاری خبر داد.

او گفت: این کار را به همت آستان قدس رضوی در استان فارس انجام خواهیم داد ولی در اجرای این برنامه نهادهای مختلفی نظیر بسیج هنرمندان هم می توانند مشارکت کند.

رییس سازمان بسیج هنرمندان فارس نیز در این دیدار گفت: به سهم خود از آثار ارزشمند استاد نعمتی حمایت می کنیم و تلاش می کنیم تا با رویکرد تولید محوری و آموزش محوری از حضور استاد نعمتی در کارگاه های مختلف استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت کاتب بزرگ قرآن در رمضان 1400 برگزار می شود

آیین بزرگداشت کاتب بزرگ قرآن در رمضان 1400 برگزار می شود