مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-28سياسي

مجلس جای بیان شعارهای سیاسی دولتمردان نیست


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث نمایندگان درباره بودجه کاملاً فنی و کارشناسی است و اینجا محلی برای طرح شعارهای سیاسی از سوی دولتمردان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: دولت 90 هزار میلیارد تومان را در لایحه بودجه جهت پرداخت بدهی های خود آورده است در حالی که کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 150 هزار میلیارد تومان را تحت عنوان پرداخت بدهی های دولت در لایحه بودجه قرار داده است.

وی بیان کرد: در شرایطی که فقط بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی 320 هزار میلیارد تومان است، جای تعجب دارد که دولت در لایحه بودجه سال آینده فقط 90 هزار میلیارد تومان را برای پرداخت بدهی های خود در نظر گرفته است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حمایت از معلولان، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از معلولان را به تصویب رساند اما متاسفانه دولت تاکنون این قانون را به خوبی اجرا نکرده است و باید این قانون به صورت کامل اجرا شود.

سلیمی اظهار داشت: همچنین دولت باید پاسخ دهد به چه دلیل همسان سازی حقوق بازنشستگان را که در قانون برنامه ششم توسعه به تصویب رسیده است اجرا نمی کند و علاوه بر این بودجه مناسبی را برای رتبه بندی معلمان در سال آینده در نظر نگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس جای بیان شعارهای سیاسی دولتمردان نیست

مجلس جای بیان شعارهای سیاسی دولتمردان نیست