مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:002021-02-28سياسي

اصلاح طلبان وقتی اوضاع را به نفع خود نمی بینند انتخابات را تحریم می کنند


حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مشارکت حداکثری مردم جامعه در انتخابات، - عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: جریان اپوزیسیون یا جریان اصلاحات در واقع در انتخابات­ هایی که به نفعشان تمام نمی­ شود، موضع تحریمی می­ گیرند و انتخابات و مشارکت در آن را نفی می­ کنند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مشارکت حداکثری مردم جامعه در انتخابات، گفت: بر اساس پایشی که در جامعه صورت گرفته است می­ توان گفت، بخشی از مردم تکلیفی رای می ­دهند و در انتخابات شرک می ­کنند؛ اینها حدود 30 تا 35 درصد به طور قطع همیشه بر اساس تکلیف دینی عمل می ­کنند و خیلی به مسائل دیگر توجه­ ای ندارند.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از جامعه که متناسب با شرایط کلی کشور در این نوع فعالیت­ ها حضور و مشارکت دارند، در صورتی در انتخابات شرکت می­ کنند که وضعیت اقتصادی و رفاهی­ شان بهبود پیدا کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گروه دیگری که حدود 18 تا 20 درصد از جمعیت را شکل می دهند، اظهار کرد: یک جمع محدود 18 تا 20 درصدی هم هستند که دو شرط برای مشارکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان وقتی اوضاع را به نفع خود نمی بینند انتخابات را تحریم می کنند

اصلاح طلبان وقتی اوضاع را به نفع خود نمی بینند انتخابات را تحریم می کنند