مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-28سياسي

رنج های دیشموک مثنوی هفتاد من است/موبایل به دستانی که با حیثیت مردم بازی می کنند


امام جمعه شهرستان کهگیلویه رنج دیشموک را تاریخی خواند و گفت: وعده های مسؤولان برای رفع مشکلات بسیار است اما عملی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در نشست شورای اداری دیشموک با اشاره به مطالبات چندین ساله مردم این بخش اظهار داشت: رنج دیشموک تاریخی است قصه مشکلات دیشموک مثنوی هفتاد من است جلسات و وعده و وعیدها را اگر به نگارش در بیاورند کتاب می شود.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: مسؤولان وعده هایی که توان اجرای است.

وی با انتقاد از سیاهنمایی ها در دیشموک انعکاس برخی موضوع ها را باعث خدشه دار شدن آبرو و حیثیت مردم این منطقه خواند و گفت: انعکاس قصه خودکشی ها در دیشموک معتقدم برای خیلی ها نان و آب دارد.

وحدانی فر ادامه داد: بزرگنمایی خودکشی در دیشموک در حالی است که این مسئله در خیلی از کشورها اتفاق می افتد و حتی در استان آمار برخی شهرها از دیشموک بالاتر است.

وی گفت: برخی موبایل به دستان با آب و تاب به یک سوژه می پردازند نمی دانند دارند با فرهنگ و آبروی مردم بازی می کند و فرهنگ منطقه را زیر سوال می برند.

من از فرماندار خواهش دارم به عنوان رییس شورای تأمین به این مسئله ورود کند و اجازه ندهد هر کسی برای دیده شدن به خود اجازه دهد با فرهنگ یک قوم بازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنج های دیشموک مثنوی هفتاد من است/موبایل به دستانی که با حیثیت مردم بازی می کنند

رنج های دیشموک مثنوی هفتاد من است/موبایل به دستانی که با حیثیت مردم بازی می کنند