مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:102021-02-28ورزشي

عدم اجرای تعهدات مالی اسپانسر سبب انحلال تیم والیبال کرمانشاه شد


رییس هیأت والیبال استان کرمانشاه گفت: عدم پرداخت تعهدات مالی اسپانسر سبب انحلال تیم والیبال کرمانشاه و عدم حضور آن ها در دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور شد.

- فرهمند سال افزون صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرکت یک تیم والیبال از استان کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور اظهار کرد: طبق آیین نامه مسابقات لیگ، حضور هر تیم در این رقابت ها در صورتی امکان پذیر بود که در قالب باشگاه و نه هیأت شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بنا بر اجبار با یکی از باشگاه های ورزشی استان کرمانشاه مذاکراتی به منظور اسپانسر شدن برای تیم والیبال انجام شد، افزود: با توجه به توافق انجام شده با باشگاه بعثت تیم والیبال کرمانشاه با نام بعثت کرمانشاه در این رقابت ها حضور یافت.

رییس هیأت والیبال استان کرمانشاه با تاکید بر استفاده از بازیکنان جوان بومی در تیم والیبال برای شرکت در رقابت های لیگ دسته اول تصریح کرد: با توجه به اصرار اسپانسر برای جذب چند بازیکن غیربومی در تیم والیبال کرمانشاه برای حصول نتیجه بهتر در رقابت ها، چهار بازیکن از خارج از این استان جذب تیم شدند.

سال افزون با اشاره به میزبانی کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور گفت: تیم استان کرمانشاه با تکیه بر شایستگی بازیکنان خود در جایگاه سوم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای تعهدات مالی اسپانسر سبب انحلال تیم والیبال کرمانشاه شد

عدم اجرای تعهدات مالی اسپانسر سبب انحلال تیم والیبال کرمانشاه شد