مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 19:502021-02-27سياسي

پیام تسلیت فرمانده انتظامی ایلام به مناسبت شهادت سرباز مدافع وطن


فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت شهادت سرباز مدافع وطن سرباز وظیفه محمد مهدی دریکوند پیام تسلیتی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام سرهنگ دلاور القاصی مهر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه ای دیگر بخشیدند.

شهادت مظلومانه یکی دیگر از مدافعان وطن در منطقه پل گاومیشان دره شهر، سند دیگری از جنایات ضدانسانی و ضداسلامی اشرار کور دل و خائنان به میهن عزیزمان است.

اینجانب شهادت شهید مدافع وطن سرباز وظیفه محمد مهدی دریکوند را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز استان ایلام به ویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای بازماندگان صبر جمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت فرمانده انتظامی ایلام به مناسبت شهادت سرباز مدافع وطن

پیام تسلیت فرمانده انتظامی ایلام به مناسبت شهادت سرباز مدافع وطن