مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 14:002021-02-27بين الملل

افزایش توانمندی دریایی مقاومت فلسطین؛ کابوس تمام نشدنی صهیونیست ها


کارشناس نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش توانمندی نظامی مقاومت فلسطین در بخش دریایی، گفت که حماس در حال فراهم کردن یک غافلگیری دریایی برای صهیونیست هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با وجود تمرکز ویژه رژیم صهیونیستی بر نیروی دریایی مقاومت فلسطین با هدف جلوگیری از ارتقای توانمندی های آن طی سالهای اخیر، به نظر می رسد، تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر مقاومت فلسطین برای یافتن راه های هجومی جدید برای غافلگیر کردن اشغالگران، همچنان کابوسی جدی برای صهیونیست ها است.

نیر دفوری تحلیلگر و گزارشگر نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین راستا طی گزارشی تایید کرد: غرق شدن قایق صیادی در نزدیکی سواحل نوار غزه در روزهای اخیر دیگر جایی برای تردید باقی نمی گذارد که یگان کماندویی دریایی وابسته به [جنبش] حماس همچنان به دنبال تقویت توانمندی نظامی خود و تجهیز نیروهای متخصص خود برای هدف قرار دادن سکوهای گازی، نفوذ از طریق تونل های مخفی به مقرهای ارتش اسراییل است.

وی در گزارشی که از شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد و ترجمه آن در پایگاه خبری یا کشتی های جنگی یا سکوهای گاز واقع در 21 کیلومتری ساحل غزه می خواهد و برنامه نهایی آن ورود به اسراییل از طریق دریاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش توانمندی دریایی مقاومت فلسطین؛ کابوس تمام نشدنی صهیونیست ها

افزایش توانمندی دریایی مقاومت فلسطین؛ کابوس تمام نشدنی صهیونیست ها