مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-27دانش

نخستین مزرعه تحقیقاتی آبزی پروری در دانشگاه آزاد هرمزگان احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد هرمزگان در نشست شورای تخصصی کشاورزی این دانشگاه گفت: چندی سالی است که آبزی پروری در آب های شیرین و کنار مزارع و باغات هرمزگان آغاز شده و یافته های اولیه نشان دهنده قابلیت های .

- رییس دانشگاه آزاد هرمزگان گفت: نخستین مزرعه تحقیقاتی آبزی پروری استان هرمزگان را سال آینده در این دانشگاه احداث می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد هرمزگان در نشست شورای تخصصی کشاورزی این دانشگاه گفت: چندی سالی است که آبزی پروری در آب های شیرین و کنار مزارع و باغات هرمزگان آغاز شده و یافته های اولیه نشان دهنده قابلیت های بالای استان برای توسعه این صنعت است.

کامرانی افزود: دانشگاه آزاد هرمزگان با داشتن ظرفیت بالای کادر هیئت علمی در رشته شیلات، طرح آبزی پروری در آب های شیرین را در یکی از مزارع تحقیقاتی خود اجرا می کند.

رییس دانشگاه آزاد هرمزگان با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در بهره وری منابع آب شیرین خاطرنشان کرد: پساب طرح های آبزی پروری دارای منابع غنی برای مزارع و باغات استان است و توسعه این طرح ها ضمن ایجاد اشتغال پایدار می تواند کمک شایانی به افزایش کمّی و کیفی محصولات کشاورزی استان هرمزگان کند و مصرف انواع کود های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مزرعه تحقیقاتی آبزی پروری در دانشگاه آزاد هرمزگان احداث می شود

نخستین مزرعه تحقیقاتی آبزی پروری در دانشگاه آزاد هرمزگان احداث می شود