مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-27پزشكي

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شمار مبتلایان قطعی در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه از مرز 17 هزار و 670 بیمار نیز گذشته است.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: شمار مبتلایان قطعی در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه از مرز 17 هزار و 670 بیمار نیز گذشته است.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 17 هزار و 675 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته (از 8 الی 9 اسفند ماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 9 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند .

دانایی اضافه کرد: با شناسایی و بستری این بیماران جدید مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و 642 نفر رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان