مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-27اقتصادي

سرکار: رویکرد ستاد نانو، رفع نیازمندی های صنعتی است


شرکت های توانمند زیادی در کشور در حوزه نانو فناوری ایجاد شده و قرار است با شناسایی چالش ها و تیم های توانمند که قادرند با فناوری نانو نسبت به رفع نیازهای صنعتی اقدام کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس،  سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه نانو امروز در حاشیه مراسم انعقاد چهار قرارداد فروش محصولات نانویی و همکاری مشترک، با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری پل ارتباطی شرکت های دانش بنیان و صنعت است، گفت: شرکت های توانمند زیادی در کشور در حوزه نانو فناوری ایجاد شده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو بیان کرد: عمده این محصولات ارائه شده قبل از تولید، مشتری خود را دارند بنابراین معضلی برای فروش آن ها وجود ندارد.

سرکار با اشاره به امضای چهار قرارداد، ادامه داد: ما نیازهای صنایع را شناسایی کردیم که عمده آنها وارداتی بودند و به دلیل تحریم ها، فروش آنها به ایران ممنوع شده بود تا به زعم خودشان صنایع کشور را زمین گیر کنند، اما به کمک محققان داخلی هدف آنها عملیاتی نشد.

  دبیر ستاد توسعه نانو در پایان گفت: برنامه اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رفع چالش های صنعتی است و برنامه بر این است، با شناسایی چالش ها و تیم های توانمند که قادرند با فناوری نانو نسبت به رفع نیازهای صنعتی اقدام کنند، فناوری و توسعه محصول مورد نیاز عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکار: رویکرد ستاد نانو، رفع نیازمندی های صنعتی است

سرکار: رویکرد ستاد نانو، رفع نیازمندی های صنعتی است