مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27اجتماعي

دوره آموزش ایمنی چهارشنبه سوری به همت هلال احمر برگزار می شود


مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آموزش ایمنی در مراسم چهارشنبه سوری با شعار «انتخاب با شماست؛ چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی» خبر داد.

- مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر از برگزاری دوره آموزش ایمنی در مراسم چهارشنبه سوری با شعار انتخاب با شماست؛ چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نواب شمس پور اظهار داشت: از آنجایی که طبق گزارش های موجود از حوادث سال های گذشته، فراوانی مصدومان حوادث چهارشنبه پایانی سال در پسران حدود 3.

5 برابر بیشتر از دختران است و پسران نوجوان بیشترین مصدومان حوادث این شب هستند، بر آن شدیم تا با برگزاری این دوره آموزشی ایمنی در مراسم چهارشنبه آخر سال همه اعضای خانواده را با خطرات و حوادث احتمالی ناشی از این مراسم آشنا کنیم.

وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری این دوره آموزشی خانواده ها با اقدامات ایمنی از بروز حوادث در چهارشنبه سوری پیشگیری می کنند و در صورت وجود آسیب با انجام کمک های اولیه به فرد یا افرادی که آسیب دیده اند، کمک خواهند کرد.

مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر توضیح داد: شرکت کنندگان در این دوره آموزش ایمنی در مراسم چهارشنبه آخر سال با درس آموخته های ناشی از چهارشنبه سوری، حوادث شایع در چهارشنبه سوری، نکات ایمنی در مراسم چهارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش ایمنی چهارشنبه سوری به همت هلال احمر برگزار می شود

دوره آموزش ایمنی چهارشنبه سوری به همت هلال احمر برگزار می شود