مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-27فرهنگي

4 کتاب از نویسندگان ایرانی منتشر شد


کتاب های «اندوه من» نوشته محمدهاشم اکبریانی، «به چشم های هم خیره شده بودیم» از احمد آرام، «الفبای لازاروس» نوشته هادی تقی زاده و «توفان سال موش» نوشته محمد قاسم زاده به تازگی منتشر شده اند.

- کتاب های اندوه من نوشته محمدهاشم اکبریانی، به چشم های هم خیره شده بودیم از احمد آرام، الفبای لازاروس نوشته هادی تقی زاده و توفان سال موش نوشته محمد قاسم زاده به تازگی منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناداستان اندوه من نوشته محمدهاشم اکبریانی در 232 صفحه با قیمت 44 هزار تومان در نشر نیماژ منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: اندوه من روایتی است صمیمی، دقیق و پرجزییات از هراس ها و دلتنگی های فرزند یک مادر پیر و بیمار که درست مثل یک مُرده روی تخت افتاده است.

نام آن فرزند محمدهاشم اکبریانی است.

آیا اندوه من یک ناداستان است؟ آن گونه که از زیر عنوان اثر برمی آید، خود اکبریانی چنین اعتقادی دارد.

علاوه بر علاقه مندان به ادبیات داستانی، خواندن اندوه من می تواند به افرادی که نزدیکان شان را از دست داده اند یا هراس فقدان عزیزان شان را دارند هم توصیه شود.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: لازم نیست ما آگاه باشیم چه گمشده ای داریم، بعضی وقت ها گمشده ای داریم و پیدایش می کنیم اما نه آگاهیم که گمشده ای داشتیم و نه به پیدا کردنش آگاهی داریم؛ فقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کتاب از نویسندگان ایرانی منتشر شد

4 کتاب از نویسندگان ایرانی منتشر شد