مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-27اجتماعي

خرید و فروش گونه های جانوری و گیاهی وحشی ممنوع است/تخلف را به 1540 اطلاع دهید


خرید و فروش گونه های جانوری از جمله مار آبی، لاک پشت، سمندر و گونه های گیاهی وحشی نظیر سُنبل آبی در ایام پایانی سال بشتر به چشم می خورد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.

- در صورت مشاهده تخلف موضوع را از طریق تماس با 1540 اطلاع رسانی کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: خرید و فروش گونه های جانوری و گیاهی وحشی در روزهای پایانی سال ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می شود.

معصومه پارچیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش خرید و فروش برخی از حیوانات وحشی هستیم که این اقدام افراد فرصت طلب به طبیعت منطقه خسارت جدی وارد می کند.

وی افزود: آبزیان نقش موثری در حفظ اکوسیستم طبیعی خود دارند و صید بی رویه آنها موجب بر هم خوردن شرایط طبیعی و مطلوب این گونه های جانوری می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار ادامه داد: برخی افراد سودجو با سوء استفاده از ناآگاهی مردم اقدام به عرضه و فروش برخی گونه های جانوری در معرض خطر انقراض می کنند.

پارچیان گفت: خرید و فروش گونه های جانوری از جمله مار آبی، لاک پشت، سمندر و گونه های گیاهی وحشی نظیر سُنبل آبی در ایام پایانی سال بشتر به چشم می خورد که این اقدام غیرقانونی و ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش گونه های جانوری و گیاهی وحشی ممنوع است/تخلف را به 1540 اطلاع دهید

خرید و فروش گونه های جانوری و گیاهی وحشی ممنوع است/تخلف را به 1540 اطلاع دهید