مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:002021-02-27اجتماعي

با کمبود 100 هزار مربی پرورشی در مدارس کشور روبرو هستیم


مدیرکل امور تربیتی و مشاوره ای وزارت آموزش و پرورش گفت: با کمبود 100 هزار مربی پرورشی در مدارس کشور روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود شکوهی ظهر شنبه در آیین تجلیل از طلایه داران امر تربیتی و پرورشی دانش آموزان استان بوشهر اظهار داشت: یکی از بخش های مهم و مؤثر در مدارس، فعالیت های تربیتی است که باید نگاه ویژه ای به این حوزه صورت گیرد.

وی با اشاره به اثربخشی قابل توجه برنامه های تربیتی و آموزشی در بین دانش آموزان خاطرنشان کرد: برنامه نماد از برنامه های مهم ملی و محوری و از 10 برنامه اصلی تحولی وزارت آموزش و پرورش است.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره ای وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از اهداف برنامه نماد توانمندسازی، آگاهی بخشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه با کمبود حدود 100 هزار مربی پرورشی در کشور مواجه هستیم ادامه داد: امسال مجوز جذب هشت هزار نفر صادر شده که پنج هزار نفر مربی پرورشی و دو هزار 400 نفر مشاور استخدام می شود.

برگزاری آزمون های توانایی رغبت دانش آموزان شکوهی از افزایش سه برابری فعالیت مربیان پرورشی و مشاوره ای در شرایط کرونایی خبر داد و افزود: در این شرایط خاص هیچ یک از فعالیت های تربیتی و امور مشاوره ای تعطیل نشده ولی شکل این فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبود 100 هزار مربی پرورشی در مدارس کشور روبرو هستیم

با کمبود 100 هزار مربی پرورشی در مدارس کشور روبرو هستیم