مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-27سياسي

جشن نیکوکاری در کرمانشاه به مدت سه روز برگزار می شود


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار«عیدی برای همه» طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن رخصی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: هر سال در ایام پایانی سال و در آستانه سال نو برنامه ملی و کشوری جشن نیکوکاری یی حاکم بر کشور، امسال جشن نیکوکاری متفاوت تر از سال گذشته برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال زنگ جشن نیکوکاری به صورت آنلاین در سامانه آموزشی شاد نواخته می شود، افزود: این برنامه در روز چهارشنبه، سیزدهم به صورت مجازی در مدارس از طریق سامانه شاد برگزار می شود.

رخصی تصریح کرد: در روز پنجشنبه، چهاردهم اسفندماه این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاه ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرایی می شود و در روز پانزدهم نیز در میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از هم استانی ها در این کار خداپسندانه شماره حساب 0109390939009 (بانک ملی) و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #1*8877* می توانند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در کرمانشاه به مدت سه روز برگزار می شود

جشن نیکوکاری در کرمانشاه به مدت سه روز برگزار می شود