مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:552021-02-27اقتصادي

سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست


معاون امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به علت نوسات دمایی سرما زدگی باغات دور از انتظار نیست، گفت: در سال زراعی 1397- 1398 سرمازدگی در برخی نقاط استان منجربه کاهش 50 درصدی تولید محصول شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به علت نوسات دمایی سرما زدگی باغات دور از انتظار نیست، گفت: در سال زراعی 1397- 1398 سرمازدگی در برخی نقاط استان منجربه کاهش 50 درصدی تولید محصول شد.

ابراهیم شیرانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به گل دهی زودهنگام درختان بادام در برخی نقاط چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: باتوجه به افزایش دما در حاشیه رودخانه زاینده رود برخی از ارقام زودگل ده بادام مانند ارقام محلی، تلخه و سنگی شروع به گلدهی کردند، اما باتوجه به کاهش دما در چند روز اخیر پیش بینی می شود گلدهی درختان به تعویق بیوفتد.

معاون امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افزایش دما در سطح کشور رخ داده است، عنوان کرد: در بیش تر نقاط کشور با مشکل گلدهی زودهنگام درختان مواجه هستیم، اگر در سال جاری شرایط افزایش دما در فصل زمستان ادامه داشته باشد، امکان دارد ارقام درختان بادام مانند مامایی و ربیع که معمولا یک هفته دیرتر نسبت به سایر ارقام مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست

سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست