مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 21:552021-02-26ورزشي

لزوم قطع موقت فعالیت ورزشی در مبتلایان به کرونا


دوران نقاهت کرونا معمولا حدود سه هفته به طول می انجامد که در این دوران چون ریه ها در حال بازسازی و ترمیم هستند، پیشنهاد می شود که فعالیت ورزشی به طور موقت قطع شود.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس تربیت بدنی گفت: دوران نقاهت کرونا معمولا حدود سه هفته به طول می انجامد که در این دوران چون ریه ها در حال بازسازی و ترمیم هستند، پیشنهاد می شود که فعالیت ورزشی به طور موقت قطع شود.

سولماز غزنوی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص نقش تغذیه و رژیم ورزشکاران در مقابله با کرونا، اظهارکرد: در این دوران، ورزشکاران به ویژه ورزشکاران رشته های قدرتی، استقامتی و بدنسازان باتوجه به این که تمرینات متوالی و منظم دارند باید از ترکیبات آنتی اکسیدان در برنامه غذایی خود استفاده کنند زیرا سلول های بدنی شان به ویژه تارهای عضلانی شان در معرض آسیب هستند.

ترکیبات آنتی اکسیدان که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن هستند نیز در سبزیجات وجود دارند ضمن این که ویتامین C هم باعث افزایش سیستم ایمنی بدن ورزشکاران می شود که استفاده از آن در حین تمرین پیشنهاد می شود زیرا باعث ریکاوری عضلات و جلوگیری از ضعف و در نهایت تمرین بهتر می شود.

لزوم مصرف ویتامین های C، E و B برای ورزشکاران وی افزود: علاوه بر ویتامین C ویتامین E نیز برای ورزشکاران خیلی مهم است و مصرف این ویتامین بدن را مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم قطع موقت فعالیت ورزشی در مبتلایان به کرونا

لزوم قطع موقت فعالیت ورزشی در مبتلایان به کرونا