مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 18:002021-02-26سياسي

رشادت رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) ستودنی بود


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رشادت رزمندگان لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان در مناطق عملیاتی ستودنی بود، چرا که رزمندگان اسلام ایستادگی جانانه ای از خود نشان دادند و شکست سنگینی بر دشمن وارد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصفهان، سردار است.

کوثری ادامه داد: اخلاق رزمندگان حاکی از احیای روح اسلامی در نهاد آن ها بود و همدلی و وفاق آن ها مثال زدنی است؛ برای هر عملیات، رزمندگان اسلام برای شکست دشمن پیشرو و پیشتاز بودند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در توضیح این مطلب که دشمنان از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی نهایت خشم و عصبانیت در وجودشان شعله ور بود و با به راه انداختن هشت سال نبرد علیه ایران عصبانیت خود را ابراز نمودند، گفت: در این نبرد از 68 کشور جهان برای نابودی ملت و کشور ایران کمک گرفتند.

وی  اظهار کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) که انسان آزاد آفریده شده و هر انسانی حق دارد برای خودش تکلیفی معین نموده و شهادت نیز جزیی از این انتخاب است.

هر کسی نمی تواند این گونه انتخاب ها و معاملات را با خدا انجام دهد، چرا که نیازمند یک تربیت خاص است؛ شهیدان در دامان مادرانی تربیت یافتند که از خودگذشتگی سرلوحه زندگی آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) ستودنی بود

رشادت رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) ستودنی بود