مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-26فناوري

شناسایی بیش از 80 مورد آلودگی به بدافزار در دو هفته گذشته


بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه ای در هفته آخر بهمن و هفته اول اسفند، مربوط به آلودگی به بدافزار و بات بوده است که بیشتر از 80 مورد را شامل می شود.

- بیشترین فراوانی رخدادهای رایانه ای در هفته آخر بهمن و هفته اول اسفند، مربوط به آلودگی به بدافزار و بات بوده است که بیشتر از 80 مورد را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزارشی از 269 مورد خدمت ارائه شده توسط مرکز ماهر در هفته آخر بهمن و هفته اول اسفند (21 بهمن الی 5 اسفند ماه 1399) در گراف های زیر قابل مشاهده است.

خدمات ارائه شده شامل فراوانی و نوع رخدادهای رسیدگی شده توسط مرکز، بخش های دریافت کننده این خدمات و نحوه مطلع شدن مرکز از این رخدادها است.

طبق این اطلاعات، بیشترین فراوانی رخداد به ترتیب مربوط به آلودگی به بدافزار و بات، فیشینگ سایت های خارجی، فیشینگ سایت های داخلی، شناسایی آسیب پذیری، دیفیس سایت، درخواست مشاوره، باج افزار، گزارش های خبری، درخواست ارزیابی، منع سرویس داخلی و افشای اطلاعات بوده است.

نحوه مطلع شدن مرکز ماهر از رخداد نیز در نمودار زیر آمده که نشان می دهد بیشترین آمار از طریق مراجع بین المللی به این مرکز رسیده است.

بیشترین اطلاع رسانی از طریق منابع داخلی به ترتیب از کارشناسان مرکز ماهر، سامانه تله بدافزار، سامانه دانا، گزارش آپاها، سامانه هوشیار، سامانه بینا، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 80 مورد آلودگی به بدافزار در دو هفته گذشته

شناسایی بیش از 80 مورد آلودگی به بدافزار در دو هفته گذشته