مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-26سياسي

ناصر قوامی: انتخابات 1400 مانند انتخابات سال 98 خواهد بود


قوامی فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید: بحران هایی که کشور پشت سر گذاشته در کاهش مشارکت حداقلی تاثیرگذار بوده تا جایی که مردم مخصوصا طبقه پایین جامعه بیشترین مشارکت را داشتند و امروز از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند.

- مسئله دیگر کروناست که باید ببینیم چگونه می خواهند انتخابات را برگزار کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخابات پیش رو به شکل سال 98 خواهد بود منتهی این بار چون خبرگان، ریاست جمهوری و شورای شهر با هم هستند شاید از نظر فامیلی و قبیله ای مردم در روستاها بیشتر شرکت داشته باشند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر انتخابات مانند گذشته باشد و مردم بروند در صف، رای بدهند قطعا علتی خواهد بود که مشارکت پایین بیاید.

ناصر قوامی ، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص عوامل کاهش مشارکت در انتخابات 98 اظهار کرد: مهندسی انتخابات به وسیله نهادهای قدرت سبب شده مردم واقعا رغبتی به انتخابات نداشته باشند ضمن اینکه مشکلات اقتصادی مزید بر علت است ولی یک علت اصلی همان نظارت شورای نگهبان بوده که سالیانی است مردم از آن ناراضی هستند.

او افزود: به نظر من انتخابات پیش رو به شکل سال 98 خواهد بود منتهی اینبار چون خبرگان، ریاست جمهوری و شورای شهر با هم هستند شاید از نظر فامیلی و قبیله ای مردم در روستاها بیشتر شرکت داشته باشند ولی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر قوامی: انتخابات 1400 مانند انتخابات سال 98 خواهد بود

ناصر قوامی: انتخابات 1400 مانند انتخابات سال 98 خواهد بود