مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-26فرهنگي

توضیح بنیان گذاران مجله «فیلم» درباره حواشی


عباس یاری و هوشنگ گلمکانی با انتشار بیانیه ای درباره حاشیه های اخیر مجله «فیلم» درباره وضعیت صاحب امتیازی این مجله قدیمی سینمایی بعد از درگذشت مسعود مهرابی، - عباس یاری و هوشنگ گلمکانی با انتشار بیانیه ای درباره حاشیه های اخیر مجله فیلم درباره وضعیت صاحب امتیازی این مجله قدیمی سینمایی بعد از درگذشت مسعود مهرابی، اظهار نظر کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند روز گذشته، یک اظهار نظر عباس یاری در فضای مجازی، اعلانی شد مبنی بر جدایی او به عنوان دبیر تحریریه و هوشنگ گلمکانی، سردبیر مجله فیلم از این مجله، در پی اختلاف با وارث مرحوم مسعود مهرابی صاحب امتیاز مجله.

این اعلان واکنش های مختلفی در فضای مجازی در پی داشت و اکنون هوشنگ گلمکانی و عباس یاری در بیاینیه ای آورده اند: سپاس از همکاران و همراهان همیشگی ماهنامه فیلم که با شنیدن شایعه ها و خبرهای نصفه نیمه درباره رویدادهای مجله اظهار تأسف و همدلی کرده اند، انتظارشان را هم برای شنیدن توضیحی شفاف در این زمینه، کاملا درک می کنیم و حق شان می دانیم.

واقعیت این است که تا همین چند ماه پیش، فکر نمی کردیم امتیاز نشریه هم که یک مجوز فرهنگی است و دارنده اش باید شرایط لازم را برای دریافت آن داشته باشد، مثل اموال منقول و غیرمنقول به ارث برسد؛ به خصوص امتیاز نشریه ای با نزدیک به چهل سال قدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح بنیان گذاران مجله «فیلم» درباره حواشی

توضیح بنیان گذاران مجله «فیلم» درباره حواشی