مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-26سياسي

گرانی ها کمر اقشار ضعیف جامعه را شکسته است


در آستانه عید نوروز هستیم و مردم دچار مشکل برای خرید مایحتاج خود هستند، گرانی های اخیر کمر مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه را شکسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: با اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم توسط دولت پروتکل های الحاقی متوقف می شود و این توقف بزرگ ترین دستاورد برای ما محسوب می شود.

 امام جمعه نطنز افزود: اجرای این قانون دشمنان را سر دوراهی قرار می دهد که دشمن به هر طرف برود ما پیروز هستیم و دشمن ما شکست خواهد خورد، اگر آمریکا تحریم ها را لغو کند ما به خواسته خود رسیدیم با این همه فشار که دشمن آورده و بخواهد تحریم ها لغو شود این باعث شکست دشمن خواهد بود.

 وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم بارها فرمودند که ما به این مذاکرات خوش بین نیستیم، این امتیازها را پس می گیریم و کار خودمان را انجام می دهیم و به هراندازه که بخواهیم غنی سازی انجام می دهیم.

یعقوبی اذعان کرد: ما دنبال تسلیحات هسته ای نیستیم و در این برهه ملت، دولت و مجلسی که یک صدا و تحت فرمان راهبردی رهبری معظم انقلاب برای اجرای قانون ایستاد، یک موفقیت بزرگ محسوب می شود که عزت ما را ثابت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی ها کمر اقشار ضعیف جامعه را شکسته است

گرانی ها کمر اقشار ضعیف جامعه را شکسته است